And off we go ... - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu And off we go ... - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu

And off we go ...

Door: Roy&Tamara-Naïche

Blijf op de hoogte en volg Roy en Tamara

17 Augustus 2010 | Nederland, Boxmeer

Jaren werden maanden.
Maanden werden weken.
Na de laatste weken is dan nou de dag aangebroken dat wij gaan vertrekken.

Wij gaan op wereldreis.

Na vele voorbereidingen gaat het nou dan echt gebeuren, Roy en ik gaan de wereld verkennen.
Kijken wat er allemaal te doen, te zien, te eten en te beleven is op deze mooie wereld.
De tijd is voorbij gevlogen en nou is het dan zover.
Afscheid is genomen, al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet in afscheid nemen geloof. Evenals Roy.
Het is dan ook geen afscheid. Wij gaan er alleen even tussenuit, voor een tijdje.

Wij kunnen niet meer wachten.
De laatste uurtjes tikken dan ook weg.
Het gaat nou echt gebeuren.

Onze tassen staan klaar, onze spullen zijn gepakt.
Veel hebben wij niet bij. Maar wij hebben dan ook niet zoveel nodig.
Nog een paar uurtjes en dan begint de grote reis.

Met onze backpack op de rug gaan wij de wereld verkennen.
1st stop – Australia….

Tot ziens…tot over een paar jaar.
Maar in de tussentijd, geniet van de verhalen.
Wij horen ook graag die van jullie.

Love, Roy en Tamara-Naïche

  • 30 Augustus 2010 - 08:26

    Lindsy:

    Lieve schatten!
    Ik vind het verschrikkelijk dat ik geen sms of een telefoontje meer met je gepleegd hebt ik was het uiteraard wel van plan maar het is er op de een of andere manier niet meer van gekomen!
    Ik vind het echt heel erg vervelend maar... Ik hoop dat jullie het onwijs naar jullie zin hebben en dat jullie enorm genieten!!
    Wat enorm fijn dat je droom nu eindelijk werkelijkheid wordt!
    Geniet ervan en ik zal je site ontzettend vaak bezoeken!
    Dikke zoen veel liefs van Martijn Lindsy en Zoë

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boxmeer

Onze Wereldreis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2018

BYE BYE Australië

23 September 2016

WE'RE BACK!!!

29 Februari 2012

Margaret River!

08 Februari 2012

To stay or not to stay ….

29 Juli 2011

Wist-je-dat ...
Roy en Tamara

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 42521

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2010 - 30 November -0001

Onze Wereldreis

Landen bezocht: