Een kort berichtje voor het thuis front - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu Een kort berichtje voor het thuis front - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu

Een kort berichtje voor het thuis front

Door: Roy&Tamara-Naïche

Blijf op de hoogte en volg Roy en Tamara

20 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Wij zijn goed aangekomen.
De reis, het lange vliegen, is ons reuze meegevallen.
Over Singapore Airlines is niets te zeggen. Goed en veel eten, genoeg te drinken en te snacken tussen door.

We konden zelfs spelletjes spelen, films en/of TV-series kijken en dat allemaal op ons eigen TV-tje…haha.
Al met al hebben wij ons niet hoeven te vervelen.
Ook hebben wij veel geslapen, maar dat was dan ook wel te verwachten.

Wij hebben nou een weekje Sydney in het vooruitzicht.
Hier gaan wij het een en ander regelen, and than, off we go.
Het begin van een lange, mooie, geweldig, avontuurlijke reis.

Tot ‘zien’ en tot ‘lees’

Love, Roy en Tamara-Naïche

• 21 Augustus 2010 - 13:33

Da DAD:

ik hed ze gelezen en ik moet zeggen.....er schuilen vele talenten in jou.....ik hoop voor jou dat je op de goede plek staat als het valt, je bent er in elk geval klaar voor..........dat het een "wonderlijke reis" mag worden..bh&bxizz

• 21 Augustus 2010 - 18:14

Har:

Hé lieverds,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hoe vindt Yanou het daar in het verre Aussie? Of uh . . . is ze niet mee? Ik ga zo naar oma, Mike en kiddoos zijn daar al de hele dag, ik ben net klaar met lesgeven. Maar . . . dat is allemaal niet zo interessant. Heel veel plezier, geniet, jullie verdienen het. Zal morgen raar zijn, feestje in jullie stralende afwezigheid. In gedachten zijn jullie bij ons.

Love you both, xxx

• 21 Augustus 2010 - 18:41

Dinie En Rick:

Hey Tammy en Roy,

Wij wensen jullie vanuit een somber Nederland, heel veel plezier en succes toe... Geniet er met volle teugen van en kom maar op met alle mooie verhalen over Down-Under etc.... Fijn om te lezen dat de vlucht goed verlopen was en op naar een hele mooie tijd in het land van de Aborigenies... Om met hun in contact te komen is de beste reservaat in het hoge noorden Arnhemland... Heel veel liefs, gezondheid en geluk namens Dinie en Rick... Love you XXX

• 21 Augustus 2010 - 18:47

Adres Babysitter NZ:

Adres "Heuveltje" - Toni en Corry Berg - "Dutchess Motor Lodge" - 580 Mt. Wellington Highway - Mount Wellington - P.O.box 22083 - Otahuhu - Auckland - New Zealand

Groetjes Dinie en Rick XXX

• 21 Augustus 2010 - 20:12

Mia:

lieve roy en tamara
    fijn te horen dat alles goed verloopt, geniet lekker van jullie verblijf in sydney. met yanou gaat het heel goed, ons pap vindt het heel gezellig en yanou ook, ze krijgt alle aandacht, ze genieten van elkaars gezelschap.
    veel plezier and many big hugs. liefs mama mia

• 21 Augustus 2010 - 21:12

Mario & Debbie:

He moppies!!!

Fijn te lezen dat het jullie goed gaat, een goede reis achter de rug te hebben met een weekje Sydney in het vooruitzicht!! Wat wil je nog meer...!!?...(maaltijdsalede van Brienen misschien..:-) hihi!!) In een woord GE-WEL-DIG wat jullie de aankomende tijd in het vooruitzicht hebben!!! Heel veel plezier op dit avontuur!!
    Love You!!!!

XXXX

• 22 Augustus 2010 - 09:29

Harco En Riekie:

Hoi avonturiers.

Fijn om te zien dat het avontuur goed is begonnen en natuurlijk blijft dat ook zo.
    Nogmaals geniet er maar lekker van en we zien jullie regelmatig op de pc.
    Dikke knuffel van de Artskes uit Wellerlooi

• 22 Augustus 2010 - 10:04

Bart Kroef:

Dag wereldburgers, het grote avontuur is dan toch begonnen. Leuk, spannend en zeker leerzaam tegelijk. Ik wens jullie een mooie tijd toe en zal regel matig kijken hoe het jullie vergaat. Maar Roy denk eraan, als je daar een keer gaat voetballen: "Mondje dicht". Hhhhaaiiie

• 22 Augustus 2010 - 10:34

Glenn:

Hey Abbo's!

Uitgejetlagged?
    Veel plezier en hoop dat jullie niet te veel last krijgen van het op de kop staan...
    En Roy, hou je haaks hè! Vier maanden met je vriendin op stap. phhffff...;-)

Ciao uit wereldstad B'veld

• 22 Augustus 2010 - 16:39

Mieke:

Heel erg veel plezier in Australie. Jullie gaan een hele boel nieuwe indrukken op doen, de komende jaren! Niet te filmen zeg!! neem de tijd om alles te verwerken! heel belangrijk, want dan blijf je genieten! Maar dat zal wel lukken.Leuk om jullie zo te volgen, dan weet ik ook waar je bent als wij daar Australie gaan in okt. Wie weet!! lieve groetjes, Mieke

• 22 Augustus 2010 - 22:21

Ron En Annemieke :

Leuk te lezen hoe het gaat, we hebben ons opgegeven. Veel plezier van ons allemaal.

• 22 Augustus 2010 - 22:23

Ron En Annemieke:

Met opgeven, bedoel ik voor de reisverslagen, wij kijken er naar uit. zo kunnen we toch "wereld"reizen vanuit huis.

• 23 Augustus 2010 - 06:11

Dinja:

Jaaa, aangekomen! Wist het natuurlijk allang, maar ben wel blij!
    Geniet van jullie tijd in het land van de aussies en ik verheug me nu al op het volgende bericht!
    Liefs, Din

• 23 Augustus 2010 - 10:39

Natasja En Gerben:

Hey lieverds,

Geniet lekker van jullie wereldreis enne.. we zien jullie over een paar jaar weer...
    Roy... let wel een beetje goed op mn nichie he.... ;)

Groetjes vanuit een regenachtig Nederland!!!!!

• 23 Augustus 2010 - 11:00

Elvira:

Fijn Dat jullie goed zijn aangekomen, jammer dat ik jullie zondag niet meer heb gezien bij Brienen.. Ik wens jullie een prachtige reis en wie weet kan ik jullie nog in mei ontmoeten aan de oost kust !!! gooien we dan wat krokodillenbilletjes op de BBQ
    hihi HAVE FUN !!!!!

Liefs Elvira

• 23 Augustus 2010 - 14:25

Fam Willems:

ha tamara en roy fijn dat jullie goed zijn aan gekomen.op dit moment is het hier k..t weer .wij kijken uit naar jullie reis en gaan jullie zeker volgen zodat we ook een beetje mee reizen.groetjes peter caroline sanne en thijs

• 23 Augustus 2010 - 16:03

Finn, Ralf En Mariek:

Ha tortelduifjes,

Het is nu dan toch echt begonnen voor jullie, yes! Het klinkt nou al allemaal erg goed, dus kan niet wachten op jullie volgende verhalen, want het wordt alleen maar beter, natuurlijk! Gelukkig las ik dat Yanou ook een happy home heeft gevonden, wat super fijn. Geniet van jullie reis (maar dat hoeven we jullie echt niet meer te vertellen, want dat gaat echt wel lukken!)

Heel veel liefs en dikke kussen, Finn, Ralf en Marieke

• 23 Augustus 2010 - 19:15

Rob:

Dat jullie beide een te gekke reis mogen krijgen!!!
    Geniet er van en neem alles in je op, je zult nu de ervaring van je leven krijgen!!

Heel veel geluk,gezondheid op jullie reis! Rob

• 24 Augustus 2010 - 15:36

Marius:

Hoi met zijn tweetjes ik lees goed aangekomen goed gegeten,geniet ervan vele leuke dingen doen ja en op tijd werken maar dat zal wel los lopen vele groetjes uit st Tunnis

• 24 Augustus 2010 - 17:44

Gonny:

wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, wat een reis he?? lekker lang, maar inderdaad je kijgt genoeg te eten in hetvliegtuig. nou kunnen jullie lekker gaan genieten van al het moois in australie!! heel veelplezier en we houden contact. geniet ervan. dikke kus gonny

• 24 Augustus 2010 - 19:20

Bjorn & Kim:

Hey Wereldreizigers,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Down Under! Heel veel plezier, en geniet ervan!

We keep in touch!

• 24 Augustus 2010 - 19:45

Mams Dia:

hallo schatjes, hebben jullie mijn e-mail ontvangen???
    Dan gaathet morgen dus echt beginnen. Geniet ervan en denk af en toe aan ons maar niet teveel, haha. Ik mis jullie. Veel liefs mams Dia

• 25 Augustus 2010 - 20:46

Sascha:

he he.....dan eindelijk gevonden....daarom heb ik ook geen face book of hyves of msn of skype of ga zo maar door, dat kan ik toch niet allemaal onthouden hihihi....maar voor jullie...doe ik m'n best...bij deze heb ik jullie dus gevonden en zo ook wetende waar ik nu een berichtje kan achterlaten.....zie dat het begin al goed gegaan is...lekker uitgerust in het vliegtuig :):)....we horen wel hoe het verder. geniet ervan en tot gauw weer....gr Lejla en Sascha

ps: morgen heb ik weer een volle klapper facturen te controleren :):)

• 26 Augustus 2010 - 05:34

Ellen:

Ha Tamara,

Vond je post van de week. Ik woon niet meer thuis maar toen was ik toevallig in Cuijk!!
    Grappig dat je die nog netjes terug brengt. Ik woon nu in Enschede samen met mijn vriend Martijn. Ik ga je site zeker volgen! Enjoy meis!

xxx Ellen

• 26 Augustus 2010 - 08:59

Linda:

Heeey Tammy en Roy,

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Nu gaat het eindelijke beginnen..Spannend zeg.

Wij gaan morgen op vakantie.Lekker naar de zon Heerlijk!!!

Heel veel plezier samen en maak er een leuke tijd van.

Liefs xxxx Linda

• 26 Augustus 2010 - 10:38

Djordy&manuela:

heeeej peeps!!!

leuk te kunnen bijhouden waar jullie zijn en heen gaan!!!!
    ennuuhhh we willen foto's zien!!!
    iig erg veel plezier
    geniet ervan!
    en hou ons goed op de hoogte!
    take care........

liefs djor&maan

• 26 Augustus 2010 - 11:59

Stanley:

Hey Wereldburgers,

Fijn om te horen dat jullie het nu al naar je zin hebben. Ik weet zeker dat jullie een hele mooie tijd hebben op jullie geweldige avontuur. Anders gaan we een keer skypen als je daar een keer de tijd voor hebt? Een hele dikke kus en ga een mooie tijd tegemoet :) Take care and whe will keep in touch!!

Greetz from the cold Netherland :( im just a lil bit jealous.

!!TAKE CARE be SAFE and ENJOY!!

• 26 Augustus 2010 - 12:24

Carina:

Hey meis, fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik heb je net gemist hier...ben sinds een paar daagjes weer in het vertrouwde land van Cuijk. Heb nu 5 a 7 weken vakantie en ga daarna weer terug op het cruiseship werken. Mijn plan is om dan 6 februari van boord te gaan in SYDNEY en daar mijn volgende vakantie door te brengen. Ik wil graag nog naar de outback want dat heb ik toen niet gedaan. Maar we kunnen elkaar dan vast wel ergens treffen:)
    Ik wens je heel veel plezier de komende tijd..geniet ervan! Kusjes

• 26 Augustus 2010 - 17:39

Math.:

Hoi Roy en Tamara.

Het avontuur is begonnen zet hem op en maak er wat van, vanuit Wanssum reizen we met jullie mee en genieten zo van julie geluk.
    Wij wensen jullie heel veel plezier en maak vooral een leuk verslag voor ons en iedereen .
    groetjes van Yanouk het gaat heel goed .

Groetjes van José en math, Yentl, neal .

• 26 Augustus 2010 - 21:09

De Floortjes :

Wij willen natuurlijk ook meereizen, lekker goedkoop......

Twijfelen er niet aan dat jullie het super zullen hebben. De kop is eraf, nu nog het hele lange eind naar de staart. Gelukkig duurt dat nog even.

Nogmaals heel veel genieten van al het moois wat jullie gaan zien en vast al gezien hebben.

tot het volgende reisverslag

doei doei
    De Floortjes uit de platte polder

• 27 Augustus 2010 - 07:23

Gerda:

We hadden Dinsdag bijna even koffie kunnen drinken op het Sydney vliegveld. Maar dat doen we wel een andere keer. Het wordt nu snel zomer bij jullie.

Groetjes