Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Roy&Tamara-Naïche

Blijf op de hoogte en volg Roy en Tamara

29 Augustus 2010 | Australië, Sydney

And off we go, well ...
... not quiet yet!

Gisteren waren wij er klaar voor, to hit the road met onze Ford Falcon stationwagon.
Maar het loopt anders dat wij hadden verwacht.
Toen wij naar de dealer gingen om de auto op te halen, bleek deze nog niet klaar te zijn. Daarnaast hadden ze ons pas morgen verwacht, dus ze waren erg verrast dat wij er al waren.
Maar goed, ’s middags konden wij terug komen zodat wij de reis konden gaan beginnen.
Maar niets bleek minder waar.
Uiteindelijk was er toch nog iets mis met de auto en wilden ze deze niet aan ons meegeven. Niet zo heel erg natuurlijk, het is namelijk fijn om te weten dat ze zo eerlijk en nauwkeurig zijn, maar wij willen nou toch wel heel graag de reis voortzetten.
Ook hadden wij geen slaap adres meer en hadden wij niet veel zin om deze nog te gaan zoeken.
Dus na wat onderhandelen, wat wel fijn is als je in een goede onderhandel positie staat, word voor ons twee dagen de hotel kosten vergoed.
Lezen jullie dat goed, de hotel kosten. Niet de hostel kosten, maar de hotel kosten…haha.
Well done us…;)
Daarnaast krijgen wij ook nog wat spullen gratis, dus dat is altijd mooi meegenomen.
(hopelijk blijkt dit maandag, wanneer we dan echt? de auto mogen ophalen, ook echt waar te zijn…haha)
Wordt dus nog vervolgd.

Wij gaan dus maar weer verder met het verkennen van Sydney en met het verder uitwerken van onze plannen.
Want zo erg is het nou ook weer niet om nog even te genieten van deze heerlijke stad.
Wie weet wordt het wel weer een luie zondag middag in de Royal Botanic Gardens ;)

Love, Roy en Tamara-Naïche

• 29 Augustus 2010 - 15:12

Har:

Hééé goed gedaan hoor, dat onderhandelen en dat allemaal in het engels ;) Hier is het serieus bagger-weer, regen en regen en . . . Maar, we zijn vrij, dus de bank doet zijn dienst. Wat een leuke foto's, mooi weer en allemaal zoveel nieuwe indrukken. Geniet maar lekker en kom veilig met veel foto's en mooie verhalen naar huis. Ik kan me zo immers voorstellen, dat dit alles slechts een deel is van hetgeen jullie meemaken?

Liefs en een dikke knuffel van ons allemaal uit Harderwijk. XXX

• 29 Augustus 2010 - 16:22

Din:

Heel goed gedaan, zijn de Hollandse roots toch nog ergens goed voor ;-)
    Toch wel een zoveel sterren hotel geregeld he, haha!

• 29 Augustus 2010 - 17:28

Je Ex "huisbaas" DAD:

Eerst ff dit, Australie gaat niet door voor mij, ze hebben uit ?kostenbesparing? vanuit de productie minder mensen per crew naar Austalie laten gaan, dus helaas, (zou wel leuk geweest zijn maar ik zal kijken of er nog wat te regelen valt voor jullie ALS jullie willen en als het kan natuurlijk.Een tip van de aussies in de crew,het belangrijkste aan/in de auto is dat het koelsysteem in goede conditie moet zijn ivm de zeer warme zomers die ze daar hebben en wat ze vaak doen is er een grotere radiateur in laten zetten.Oververhitting is daar een zeer veel voorkomend probleem en als je in de middle of nowhere staat kan dat niet leuk zijn als je koppakking er tussenuit ligt en een jerrycan met extra koelwater is dan ook geen overbodige luxe.Je zou ze ook kunnen mailen want misschien hebben ze meer goede tips voor jullie byv places to go and not,waar je op moet letten als je dingen koopt en nog meer nuttige dingen,ze weten ervan en ze helpen jullie graag.Maar heel goed om te lezen dat jullie er zin in hebben, dat is volgens mij een van de belangrijkste dingen om te reizen en je te laten verwonderen.Ik laat snel weer wat van me horen dus TOT GAUW en neem de hulp aan, ze doen het graag........!!! BIG HUG & BIG XIZZ...Deddio

• 29 Augustus 2010 - 18:07

Brig:

leuk om alles te lezen.
    big kiss van ons XXX

• 30 Augustus 2010 - 18:32

The DAD:

Hallo ff kort van mij, TIP !!! als jullie tips willen hebben over australie-waar heen te gaan in de diverse maanden,belangrijk kwa weer en temp-neem dan contact op met Ronnie Sammut(emailadres hebben jullie)hij weet nl heel veel over goede plekken in austr omdat hij er kriskras doorheen is geweest,ook tasmanie,hij is vandaar en vanuit zijn sport,oa freeclimbing,-diving etc etc.Hij wil jullie graag van dienst zijn,dus....DOE 'T......zoniet..gemiste kans,ik heb 'm nl vandaag oa daarover gesproken.En ga volgens een gezegde van GO with the DIDGE-R-E DOO........BH&BXIZZ

• 31 Augustus 2010 - 18:15

The DAD:

Ook nog ff, sommige van de collega's hebben evt ook een huis om op te passen als ze op tour zijn,dus...................................................................CONTACTEN DIE LUI !!!!!!!
    Gr Moi

• 31 Augustus 2010 - 18:42

Dia:

Dat is wel heel erg gaaf dat jullie onkosten worden vergoed, go on girl, you now wath to do. Leuk, ik heb net een mailtje gestuurd en had dit nog niet gelezen. Maar als het goed is zijn jullie dus gisteren vertrokken. Tot snel horens, love jou en Roy natuurlijk ook. xxxx mams Dia

• 06 September 2010 - 19:23

Rachel:

he wie ken dat zo goed van jullie twee dat onderhandelen... maar die hollandse mentaliteit komt daar dus goed van pas whaaaa.
    Lekker uitgebreid genoten van dat hotel zeker of de hotelkamer niet uitgeweest zeg met zo'n heerlijke gevulde minibar op hun kosten of dat zat er niet bij...
    Al gekke beesten tegen gekomen daar...We kijken weer uit naar het volgende verhaal dikke kus voor julie xxx

• 07 September 2010 - 20:24

Robert:

En nou goddomme rijden met die bak. Ik zet jullie op het vliegtuig en blijven ze nog rondhangen. Gas geven.....

sow hehe ik heb even tijd om wat te posten. mare goed bezig een hostel ruilen voor een hotel....ik wil wel een foto van die auto. en ROY dit keer geen 06-escort nummer op de zijkant graag. anders wordt ik weer gebeld vanuit australie ;)

voor nu genieten.

OVER & UIT

• 15 September 2010 - 19:50

Patatje:

hey scaties
    jullie staan toch niet met pech ofzo in de middle of nowhere
    is namelijk al te lang stil!!!!!!!!
    big hugg xxxx