Earth Hour 2011 - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu Earth Hour 2011 - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu

Earth Hour 2011

Door: Roy en Tamara-Naïche

Blijf op de hoogte en volg Roy en Tamara

22 Maart 2011 | Australië, Margaret River

Een klein gebaar, met grootse gevolgen.

Aanstaande zaterdag, 26 maart 2011, wordt er gevraagd om één uur al het licht te doven.
Van 20:30 tot 21:30, locale tijd, wordt er van iedereen gevraagd, over de hele wereld, om één uur alle lampen uit te doen, waar je dan ook mag zijn.
Eén uur in het jaar om iets terug te doen naar deze wereld.
Een klein gebaar, met grootse gevolgen.

Deze wereld geeft ons alles. Het voedt ons, verzorgd ons, het geeft ons warmte en het is een paradijs waar wij elke dag weer van mogen genieten.
Helaas putten wij het uit, nemen wij alles wat wij denken nodig te hebben, zonder er ook maar iets voor terug te doen.

Dan moet, maar dat kán vooral ook anders.

Denk eens na wat jij kan doen om deze wereld een handje te helpen.
Ook al ben jij de enige die het doet, jij maakt een verschil! Iedereen wilt graag een individu zijn, maar zodra het aankomt op verantwoordelijkheden nemen kijken wij altijd eerst naar de ander.
Kijk eens naar jezelf, en begin bij jezelf!

Eén uur wordt er van een ieder gevraagd om eens stil te staan bij wat wij eigenlijk hebben, wat wij moeten koesteren en waar wij nog veel van kunnen leren en hopelijk nog lang van kunnen genieten.

Kijk naar Nieuw Zeeland, en nog geen twee weken geleden Japan.
De wereld verteld ons hier iets!
Laten wij deze actie aanpakken om ook daadwerkelijk stil te staan bij wat wij dagelijks doen en dagelijks kunnen veranderen.

Want deze wereld is toch veel te mooi om er niet naar om te kijken.

Check internet, www.wnf.nl/earthhour
En vergeet niet, zaterdag 26 maart 2011. Eén uur van je tijd, doof al je lampen en geef díe dag alvast een klein beetje terug aan onze ‘Moeder Aarde’.

Love, Roy en Tamara-Naïche

• 22 Maart 2011 - 14:23

Mama Mia:

helemaal mee eens. we kunnen allemaal veel meer doen voor moeder aarde.
    maar met ons allen en ik ook zijn zo druk met al onze eigen beslommeringen dat we er niet meer bij stil staan en alles maar voor gewoon aannemen. heel goed van jullie dat je duidelijk je overtuiging aangeeft en hier naar leeft. ik wou dat ik bij jullie kon zijn, ik zal zaterdag in gedachte bij jullie zijn en samen met jullie aan deze mooie aardbol meewerken.
    veel liefs en tot zaterdag
    mama mia

• 22 Maart 2011 - 17:11

Robert:

Stelletje HIPPIES.........

• 22 Maart 2011 - 18:25

Bram:

Goed initiatief! Ik doe weer mee!

• 25 Maart 2011 - 16:37

MEZABELLOoftewelDAD:

ZIJN JULLIE DIT ECHT...........if so..........heeft wel erg goed geholpen dat ecobeach enzo........MY GOD, t moet niet gekker worden met jullie.....hahaha......maar weet je wat beter helpt, ten 1ste totale anarchie en dan even wachten en een ander ding, al jaren hebben we de technologie om die energie op te wekken die we nodig hebben op een schone manier.Maar als we als 1ste onze hebzucht kunnen laten verdwijnen zijn we al drie kwart verder en die tussentijd wil ik dan nog wel een lampje minder aandoen, wat ik bijdeweg al regelmatig doe t/m de-zoals jij weet-de verwarming en het water toe................I rest my case.Maar verder nog leuke dingen meegemaakt.................hahaha...........................LOF/YE/VERY/BIG Een over een week ben ik ook weer terug uit Santiago XXX

• 28 Maart 2011 - 11:11

Erica:

Hoi hoi, heeeerlijk jullie verslagen!
    genieten genieten!

Groetjes,
    Erica

• 28 Maart 2011 - 14:12

Sascha:

na 2 weken plat, kijkoperatie knie, wel weer leuk mooie foto's en gezichten te zien. ik zie dat je je branch hebt gevonden, kippefokster :):)....nu Roy alleen nog aan de fles :):)...(zn branch).
    Wat een leven zeg pfffffffffffffffff....... :):):) maak er wa moois van. hier begint langzaam de lente / zomer...lekker zon. je kunt al lekker buiten zitten, uiteraard overdag. 's nachts toch nog rond vriespunt.

gr Sas

ps: ook groetjes van natas