'5 minutes of fame' - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu '5 minutes of fame' - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Roy en Tamara Arts en Wolfs - WaarBenJij.nu

'5 minutes of fame'

Door: Roy en Tamara-Naïche

Blijf op de hoogte en volg Roy en Tamara

30 Maart 2011 | Australië, Margaret River

De ene dag ben je druiven aan het plukken en een aantal weken later zie je jezelf in de krant!

Tijdens een pluk in een wijngaard in Margaret River, was de eigenaresse foto’s aan het maken van backpackende plukkers die er die dag aan het werk waren.
Na een gesprekje, wat foto’s en het noteren van wat gegevens kregen wij de volgende dag op onze mail de foto’s gestuurd van de pluk.
Leuk, hebben wij ook weer wat foto’s van het daadwerkelijk aan het werk zijn!

Nu, inmiddels zo’n maand verder, kijken wij in de locale krant, en wie zijn foto staat er bij het artikel: Pick of the vintage? Die van Roy.
Helaas met als onderschrift dat hij uit Duitsland komt! Maar het is ze vergeven, voor hun zal het allemaal wel hetzelfde klinken.
Zijn naam is goed gespeld en de foto is leuk.
Roy zijn ‘5 minutes of fame’ … en dat in Australië.

Voor wie het artikel ook daadwerkelijk wilt lezen, check www.margaretrivermail.com.au en scroll naar beneden totdat je bij het artikel komt ‘Pick of the vintage’.

Love, Roy en Tamara-Naïche

• 30 Maart 2011 - 12:31

Sascha:

Ja ziet er echt uit als een duitser hahahaha...artistiek zeker :):) ECHT GAAF !!!!...pluk ze verder en ga zo door :):)

Heel leuk artikel....

gr Sas

• 30 Maart 2011 - 12:34

Har:

Bekend, beoremd? Eerder berucht zeg!
    Leuk hoor, goed bewaren zeg ik!
    Veel plezier en geniet van al het mooissssss.

Liefs van ons allemaal.

• 30 Maart 2011 - 13:38

DAD:

HET MOET NIET GEKKER WORDEN MET JULLIE......................................
    Maar heel veel plezier daar en meer als ik weer thuis ben BH&BXIZZ

• 30 Maart 2011 - 13:58

Mama Mia:

wie had dat gedacht, kom je aan de andere kant van de wereld ook nog in de krant.
    leuk, groetjes mama mia

• 30 Maart 2011 - 15:35

Rob:

Haha geweldig, en nu jij nog Tamy.

Groetjes Rob

• 30 Maart 2011 - 15:37

Dinja:

Whaaaa, wat cool!!!!!
    Roy from Germany! Whahaha, maar heel stoer; dat kunnen maar weinigen zeggen; in de krant in Australie gestaan!
    xx

Marieke Martens:

Nice pic(k)! ;-)

• 15 Juni 2011 - 21:57

Glenn:

Hello, weet niet of ik jullie juiste gsm-nr heb. Wel sms gestuurd maar voor de zekerheid ook ff zo dan.
    Gefeliciteeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrtuh!
    Ben er niet bang voor dat het niet op een juiste manier wordt gevierd... :-)

Ciao, GlennBrigittaAndreaTeddie